25 Ağustos 2013 Pazar

Zombi tarotu mu?Vay canına O_O

Eğer bir koleksiyon yapacak yeteri sabır,cesaret,yer ve imkanım olsaydı bu kesinlikle tarot destesi koleksiyonu olurdu.Aslında niyeti bozmuştum bir ara en azından bir deste alayım istedim ama gönlüme göre şekil şemali düzgün bir deste bulamadım,fal açacağım yoktu zaten öyle kenarda dursun arada açar bakarım istemiştim.Bugün yine krizim tuttu,saatlerce internette tarot destelerini inceledim ve bir tane buldum ki evlere şenlik;zombi temalı.Major arkana kartlarını gördüm ilk,bayıldım resmen.Şükür ki hayırseverin biri flickr hesabına tüm desteyi koymuş da,delirmedim meraktan.Bazı kartlar bana Fido filmini hatırlattı,zombi konulu olmasına rağmen tarot kartlarının genel ürkütücülüğünden çok çok uzak bir deste bu.
 
Photos from geekologie.com
 
Edinmesi epey meşakkatli,hevesim epey kırıldı o yüzden.Ama kafamdaki wishlist'e üst sıralardan girdi bir kere.
      İşte bu da yayınevinin websitesi:  www.quirkbooks.com/book/zombie-tarot

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder