12 Ağustos 2013 Pazartesi

f(x)'in beklemediğim Pink Tape atağı



Kim derdi ki ben f(x) hakkında vaktime kıyıp da yazı yazacağım.Hepi topu sevdiğim 2 şarkıları var biri lachata diğeri de hard but easy, bir elin parmaklarına dahi ulaşmıyor yani.Hele danger mv sine acayip gıcığım,hot summer ondan da beter.Electric shock vasatın üstü azıcık.Ama ne olduysa oldu şu son albümleri 10 gündür akşam yürüyüşlerimi şenlendiriyor,ben de tertemiz bir sayfa açıverdim f(x) e dair.

Albüm k-popda reform niteliğinde filan değil tabi ki.Kpop için küçücük ama f(x) için çoook büyük bir adım olmuş ama kesin orası.Şirketleri Smtown f(x) i öne çıkarmıyor,gerekli çabayı sarf etmiyor diye çok eleştirilse de son albümde SM epey düşmüş üzerlerine bu eleştirilerin önüne geçmek için,belli.İyi de olmuş ben sonuçtan hayli memnunum.

Daha albüm çıkmadan,bu teaser videosu ile ben çoktan ağlarına düşmüştüm.Zaten Smtown sevgimin yarısının kreatif direktör Min Heejin tek başına sebebi,albümün sanat filminde de döktürünce kendisi,kayıtsız kalmam imkansız oldu.

Min Heejin ayrıca Music Spoiler PLAY!PINK TAPE’de kendisiyle yapılan röportajda konseptin şekilleniş sürecine de değindi. f(x)de teen romance tarzını denemenin ilginç olacağını düşünmüş en başta,çıkış parçasını dinlediğinde de bu konseptin uygun olacağından emin olmuş.Hiçbir zaman hit olmayan fakat kendisinin çok sevdiği eski filmlerin dokusundan da esinlenmiş sanat filminin görselini oluştururken.
                                                   
 

Gelelim çıkış parçası rum pum pum pum a.Baktım hem şarkı hem mv f(x) den beklentimin çok çok üstünde.Bir Tony Testa koreografisi kadar olmasa da koreograf Jillian Meyers de iyi iş çıkarmış.Victoria aynı Victoria en sıradan o göründü gözüme.Luna’nın saçlarını kuzgun siyaha boyamayı akıl eden zihniyeti de tebrik ediyorum,sarı ve tonları hiç gitmiyor kızcağıza.Sulli’ye zaten acayip sempati duyuyorum,oynadığı dizinin mi kerameti anlamadım ama bir coolluk gelmiş üstüne çok da iyi olmuş.Amber ne yapsa olay zaten,yine tomboy yine tomboy zaten seveni de öyle seviyor onu benim de en takdir ettiğim üye kendisi.Ama comeback’in başrolü Krystal,sanat filminde,albüm resimlerinde hatta müzik videosunda bariz öne çıkarılmış,hakkını verdiğini de düşünüyorum.Ablası Girls’ Generation’dan Jessica’nın weibo’dan paylaştığı videoda (aşağıda) Krystal’ın şapkayla saçını saklamasının geçerli sebebini de anlamış olduk,hem renk mükemmel hem çok da yakışmış.
                            
 


Bence f(x) üzerinde yapılan en büyük yanlış(tabi bu benim şahsi fikrim) üyelerin tarzlarını belli edelim derken grup kavramının aşırı derecede dışına çıkılması.Bu durumda da sahnede çok alakasız bir görüntü çiziyorlar. Aslında bu sorun hala tam anlamıyla aşılmış değil ama daha iyiye gideceğini ümit ediyorum çünkü  müzik videosundaki ekose kıyafet konseptli kısım çok başarılı.Devamı gelir umarım.

Ben albümü genel anlamda çok beğendim.Favorilerim sırayla shadow,goodbye summer,ending page,airplane,snapshot.Shadow’a teaseri izlediğim an aşık oldum adeta,şarkının bestesi Sophie-Ellis Bextor’a ait.Goodbye Summer’ın da bestesinde Amber’ın parmağı varmış(koçum benim).Günlerden bir gün Krystal, Amber’ın mp3 playerını ödünç almış,bu şarkıyı rast gelip çok beğenmiş ve albüme dahil edilmesini çok istemiş.Bence Exo'dan D.O.’nun sesi de çok iyi gitmiş şarkıya.Sözlerini zayıf bulsam da yine de 2 numaram bu parça.Ending page aslında f(x) tarzından çok uzak,belki de bu kadar çok sevmemin nedeni de bu oldu.Airplane de gayet hoş,Snapshot’da da Amber piano introsuyla döktürmüş adeta.Diğer şarkılar da fena değiller.
Üyelerin favorileri ise:
Victoria-kick
Amber-goodbye summer
Sulli-step
Luna-airplane
Krystal-shadow.
Rum pum pum pum la ne inkigayo ne music bank ne m!countdown ne de show champion kaldı,hepsinde 1. oldular.Valla bu albümden sonra ben f(x)in önünü parlak görmeye başladım,en uygun vakitte Pink Tape’i edinmek istiyorum fena halde.
                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder