2 Ağustos 2013 Cuma

Beni bir odaya kapayın,kıyamete kadar Varúð dinleyeyim.


Sigur Rós’un Valtari albümü geçtiğimiz kışımın soundtracki idi adeta,ama ben albümle bağlantılı Valtari Mystery Film Project’i daha geçenlerde keşfettim,ayıbım büyük.Yazının bu paragraftan sonrası spoiler içeriyor,videoları grubun official sitesinden izleyebilirsiniz,linki şöyle: http://www.sigur-ros.co.uk/valtari/videos/

 
Film #1

Serinin en muzip kısa filmi bu olmuş diyebilirim,vasatın altında buldum açıkçası.
Film #2

 
 
Nefis,nefis,nefis.Zaten Varúð albümdeki favori parçamdı.Videodaki mors alfabesiyle söylenen mesaj ise şu:
           ''It doesn’t matter what I say
                   the only thing that matters is how you feel
                        understanding that the words are irrelevant is of great importance
                                            what feelings do you have''
Film #3
Shia LaBeouf’ı görünce şaşırdım haliyle ama koreografiyi beğendiğimi söyleyemeyeceğim.Kelebek çerçevesini kırınca kızın ortadan kaybolması en beğendiğim kısım oldu.
Film #4
                            
Seriyi keşfetmemi sağlayan videoydu bu.Böylesine güzel ağlayan bu kadar oyuncuyu bir araya getirmek…bravo doğrusu.
Film #5
                           
Merak ediyorum o balık öldü mü,keşke çekmeselermiş çok sinirlendim izleyince,yazık değil mi şuncağız hayvana debelenip durdu.
Film #6
                              
Favorim!O kadar sık düşünürüm ki aynen bu şekilde seke seke cadde ortasından koşmayı.Üniversitedeki ilk senemde eve dönerken şehirlerarası yolda kesik çizgileri izlerken gelmişti bu fikir aklıma ilk.Böyle yapılmışını görünce de canım çekti,izler izlemez dışarı çıktım.Gece on iki buçuk ben yol çizgilerinin üzerinde tin tin tini mini hanım sektim de öyle rahatladım.
Film #7

İyi hoş güzel bu da.Ha bir de kızıllara pembe ne çok yakışıyor ya.
Film #8

İşte ben Valtari albümünü dinlerken gözlerimi kapattığımda kendimi aynen böyle yerlerde hissettim.Tam 12den diye düşündüm izlerken de.Hatta şu an Kveikur albümünden yfirbord’u dinliyorum bu videonun hissiyatını veriyor bana.
Film #9

Göz dedin mi illuminati gelir oldu aklımıza milletcek bu önyargıdan yoksun değerlendiriyorum tabi ki :eh işte.
Film #10

Beni en çok etkileyenlerden.Her karesine hayran kaldım,tilki ölünce de tutamayıp kendimi ağladım.
Film #11

Fan yapımı,beğenmedim pek.
Film #12

 
Bu da fan yapımı nasıl çekmişler aklım ermedi.Örümcek ağında çırpınan sinekleri çağrıştırdı bana sıkıntı bastı izlerken.
Film #13

Varðeldur için 7 den daha iyi olmuş bence.
Film #14

Dans budur,dansçı budur fazla söze gerek yok.
Film #15

Yine Varúð yine yine.İstiyorum o kaleydoskopvari şeyden.Sinir stres oldukça izleyeceğim tarzda,okul başladı mı da milyon kere daha izlerim.
Film #16

Elle Fanning’in yıkıntıların içindeki balesi muazzam gerçekten.love everything mesajının bayağılıktan uzak böylesine huzur dolu bir yolla verilmesi de ayrı güzel olmuş.

İlk beşim şu şekilde:6,15, 16,8,2.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder