30 Ağustos 2013 Cuma

Playlist Eşrafı #1


Oh Land
Nanna Øland Fabricius.2011 yazıydı,Dianna Agron bloğunda tavsiye etmişti Oh land’i.Dianna o zamanlar youmeandcharlie sitesini kurmamıştı,kendisine özgü mükemmel bir bloğu vardı.Öyle playlistler hazırlardı ki,10 gün pençesinden kurtulamazdınız.Neyse konumuz bu değil,varmaya çalıştığım yer Dianna’nın tavsiyesi üzerine Oh land dinlemeye başladığım.İlk olarak sun of a gun videosunu izledim ve Oh land dinleyicisi olma onuruna erişme sürecim böyle başladı.


Bu video beni tetiklemeye yetti de arttı,bir solukta fauna ve oh land albümlerini hatmettim.Sonuç:koca bir dip düşüklüğü.2 albümün de her şarkısına bayıldım:wolf and I,perfection,helicopter,sun of a gun,numb,alive\awake,namazu başı çekiyor ama.


 
 
 
Ayrıca geçen sene İstanbul’da konser verdi kendisi,Disko kralına da konuk oldu.Bu senede Katy Perry’nin konser turuna eşlik etti,popüleritesi arttı iyice.24 Eylülde çıkacak yeni albümü Wish bone’u bekliyorum sabırsızlıkla. Renaissence girls ve boxer videoları umutlandırdı beni yeni albüme dair.
                                                   pek de güzel hanım kızımız.

Ha bir de unutmadan Nanna balerinmiş eskiden,omuriliğindeki disk kayması yüzünden bırakmak zorunda kalmış,her yere yazıyorlar bu bilgiyi niyeyse ben de değindim adet yerini bulsun.

                                 Bu aralar besleme kahkülüne çok gıcığım yalnız,bu ne ya.

 

Marina and The Diamonds

Marina’yı bana Family Jewels albümü çıktığında müzik zevkine güvendiğim bir arkadaşım tavsiye etmişti.Rootless harici beğenmemiştim.Ama ne zaman 2. albüm Electra Heart geldi,benim gardım yerle bir oldu.Özellikle otobüs yolculuklarımda radioactive dinlemesem rahat edemiyorum,klipteki bozkır manzaralarıyla,güzergahımın benzerliği yüzünden galiba. Albümdeki her şarkıya video çekti nerdeyse ama benim en sevdiklerim starring role,living dead,teen idle,lonely hearts club ve valley of the dolls a,evet hiçbirine, dokunmadı,bende mi sorun var anlamadım gerçekten.Geçtiğimiz sezon Glee’de ‘how to be a heartbreaker’ şarkısı coverlandı,bence müzikal açıdan son derece zayıf sezonun kedi olalı tuttuğu en iyi fareydi.

 

Paloma Faith

Çok karakteristik ve hoş bir sesi var,komedyen edası da beni benden alıyor,kendi röportajının muhabirliğini kendi yapıyor,böyle ilginç bir abla kendisi. New york,do you want the truth or something beautiful,agony,when you’re gone,just be çok sevdiğim şarkıları.
Sahne kıyafetlerine bayılıyorum bir de,her konserde her programda ayrı orjinallikte giyindiğinden,elimden geldiği kadarıyla katıldığı her etkinliği takip etmeye çalışıyorum.
Bu ilginç tarzla üstüne üstlük bu sesle niye hala patlamadı,aklım ermiyor işin açığı.

 

 


 Kimbra
Settle down,two way street,good intent…Plain gold ring’e herkes bayılsa da sevmiyorum onu ben.somebody that I used to know düetinin ona getirdiği popülerite, kariyerini nasıl etkileyecek,gelecek albümde göreceğiz.

 
 
 
                                              feci korkunç burdaki veletler yalnız.
                 
 


Sia Furler


Nerede yeni albüm nerede?????????????Sayesinde titanium ve she-wolf’da sesi yüzünden ağlayasım geliyor,David Guetta şarkısı bunlar diyorum noluyorum diyorum,tutuyorum kendimi.Nerede yeni albüm nerede hem!!!Tembele bağladı iyice,Rihanna’ta şarkı verceğine (Diamonds) kendi albüm yapsa ya,evet çok kızgınım.
 

                                              İkaz bandından elbiseye bak O_O

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder