2 Ağustos 2013 Cuma

Güllere olan hastalıklı ilgim üzerine...


Nasıl başladı,ne ara böylesine ayyuka çıktı anlayamadım ama kendimi bildim bileli böyle bir takıntım var benim.Aşağıya da bu huyumu besleyen karman çorman bir öbek yaptım,buyurun:

 1.Şeker kız Candy’deki gül bahçıvanlığı da Anthony.Onun için ilk aşkım desem gerçekten vicdanım sızlamaz:D Çocukcağız mavi gül dahi yetiştiriyordu ya sevmemem mümkün değildi zaten.Orijini buradan alıyorum demek,an itibariyle fark ettim.

 

2.Animelerden konu açılmışken,Another’daki oyuncak bebeklerin güllerle süslenmesi de seriyi izlememdeki en büyük etkenlerden biriydi.
 
 
 
3.Aşağıdaki resim synecdoche,new york filminden.Bu sahneden baya etkilenmiştim,neyse olayı anlatmayayım yazı spoiler a kaymasın.
 
 
 
4.SBTRKT-Pharaohs ft. Roses Gabor.Bilhassa maskelere bayılıyorum buradaki.
 

5.Geldik K-pop a sarma nedenime.İzlediğim anda vuruldum,o gün bugündür sevgimde bir gram azalma da olmadı.tepeden yağan gül yaprakları bir yandan,lie sang bong tasarımı elbiseler öbür yandan,gözümde bembeyaz tofu misali kusursuz bir video bu.kareografiden,üyelerden,şarkının catchyliğinden bahsetmiyorum bile:SNSD-The boys efenim.
 

-bu da SNSD’nin time machine klibinden:


6. Miss A in touch mvsine de bu başlık altında değinmem gerek.Eylülde music bank organizasyonu kapsamında istanbul’da olacaklar,mumya danslarını da canlı izleriz belki.

 
 
 
 
 
 

-Nail-art olayı da nefis ayrıca.Video de şöyle:
 
7.Hem güllerle dolup taşmış hem de Alice göndermeleri had safhada; Davichi-Turtle.
 
 
 

 

8.Son olarak iyice suyunu çıkarıp,lee hi’den rose ile bitiriyorum.

 
 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder