19 Temmuz 2014 Cumartesi

TaeTiSeo-Nerede kaldınız?



Beklemekten helak oldum helak!!!Nerde bu comeback Mecnun’a döndüm be.2014 yılı SNSD için dating skandalları yüzünden(ki bu skandallar Tippani ve Taeyeon’u da içermekte idi.) zor bir sene oldu,bu durumun TTS comebacki zamanlamasına bir etkisi var mı bilemeyeceğim.Tippaniciğim hem Jessica & Krystal’a konuk olduğunda hem de InStyle röportajında bu sene içinde TTS comebacki olacağının sinyallerini verdi ama ben sabrımın son demlerindeyim.Ben de kendi kendime 478754945738. kez Twinkle dönemine sarayım dedim.Twinkle’ın üzerinden 2 koca yıl geçti...Bundan 2 sene önce görür görmez tutulduğum bir mv,dinlemeye doyamadığım bir mini albüm,live performanslarında ne giyecekler diye merakla beklediğim capcanlı stilleri ile dikkatimi cezp etmeleri pek de zor olmadı.O halde hemen bu vitamini kokoşluğunda olan döneme ait outfit örneklerinden pek sevdiğim bir demet.

 







 
 


Bir de bu cağnım trionun Music Core MC liği yaptığı dönemden de birkaç bir şeyler…




 





 

 
Ve istediğim gibi at koşturduktan sonra da albüm hakkında iki çift laf edeyim:

 


Twinkle eraya ait olup da en az sevdiğim şey Panem’den fırlama albüm photoshoot konsepti galiba.Aşırılıklarla arası kötü biri değilim ama beğenime hitap edemedi maalesef.

1.Twinkle
 
Ne zaman dinlesem modumu yükselten pür neşe bir şarkı.Çıkış parçası olmayı da sonuna kadar hak etmekte.


2.Baby Steps
 
On numara beş yıldız.Açar açar dinler dinler dinler içlenirim.Remake bir şarkı aslında ama ne önemi var harika yorumlanmış bir kere.
 
3.OMG
 
Modu yüksek tutmaya yarayan başka bir şarkı daha,1 yıl alarm zil sesliğimi de yapmıştır kendisi.Sözleri itibariyle de pek gurur okşayıcı,özgüven artırıcıdır.İlk 3 saniyesinde belli ediyor temasını zaten.

4.Library
 
Pamuk şekerden bir balad…Kütüphane diyor daha ne desin,bir ara bu şarkıyı okul kütüphanesinde dinleme gibi hastalıklı bir huy bile geliştirmiştim,buna sebep okuduğum föylerin haddi hesabı yok:D
 
5.Goodbye,Hello
 
Bir veda ancak bu kadar güzel edilebilir,bu elbet bir gün buluşacağız temalı şarkıları hep sevmişimdir,bayıldım buna da.Music Core MCliklerine bu şarkı ile veda busesi kondurmuşlardı.
 
6.Love Sick
 
En az sevdiğim şarkı bu albümdeki.Çaresiz aşk itirafları barındıran baladların dişiler tarafından söylenmesine karşıyım o yüzden bu parça ile aram pek iyi değil.

  7.Checkmate
 
Vokal şov desem haksızlık etmiş olmam.Ama biraz yoruluyorum dinlerken.

Eveeeeeet çaresizce yaptığım zaman yolculuğunun da böylece sonuna geldim,ömrüm vefa ederse comeback şerefine de yazı yazmayı planlıyorum,hele bir çıksın da...

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder