8 Temmuz 2014 Salı

Red Light - Yetmez ama evet.



2013 yazımın adeta ost albümü pink tape idi.Aradan bir yıl geçti,f(x) yeni bir comeback ile halihazırda döndü.
İşin açığı Pink Tape’den bu yana yeni f(x) comebacki için çok heyecanlıydım.Teaser fotoğrafları bir bir çıktıkça konsept garibime gitmedi değil.Bir kere yarı makyaj olayına acayip takıldım,hiç mi hiç beğenmedim.40 yıl düşünsem f(x)’in böylesine karanlık bir konseptle comeback yapacağı aklıma gelmezdi lakin yaratılan anime efekt de acayip hoşuma gitti.

-Sarı saçlarından sen suçlusun Krys.Güzele ne yakışmazı hayata geçirmiş her zamanki gibi.Şu half makyaj olayıyla da Jessica and Krystal programında görüntülü aramada ödünü kopardı bir de:D


-Son 2 comebacktir Luna’nın görsel anlamda ilerleme kaydedişini memnuniyetle takip ediyorum,radikal küt kesimine bayıldım...Sesi ise yine muazzam,kariyerini müzikallere yönelerek daha da geliştirmesini dilediğim seslerden biri de Luna.




-Victoria’ya ise o küt ve kaküllü peruğu hiç takmasalarmış keşke,uzun saçlı halini daha hoş bence.Nedendir bilmiyorum Vic’in yüz hatlarını Audrey Hepburn’e benzetiyorum hep.Dünya üzerinde böyle düşünen tek kişi olabilirim. :))) Artık daha çok duyuyoruz sesini şarkılarda ki bu da sevindirici bir şey.




-Amber’ın tomboy imajına bu comeback de zeval yok,bir sonraki dönüşe kadar rahat nefes alabiliriz,Hallelujah.f(x)’e dair en büyük korkum maskülen Amber imajının tersyüz edilmesi,umarım ilerde böyle bir şey olmaz.


-Ve geldik Sulli’ye.Bu kadar afet olunmaz ki arkadaş,ne kadar methiye düzsem az bu kızın görselliğine şimdi.Ama mv’de pek az görünüyor kendisi,skandallar yüzünden biraz gölgeye mi çektiler kızcağızı diye düşünmedim değil.Bu güzellikle Choiza'nın cüzdanından resmi tabi çıkar,animeden fırlamış gibi bakmaya doyamadım image teaserlara.

‘Red light’ mv olarak şahane,şarkı olarak orta ayarda,albüm olarak beklentilerimin altında.Genel kanımı en net bu cümle ifade ediyor.Albümdeki şarkılar hakkındaki düşüncelerim ise kısaca şöyle:

1.Red Light

 



 
Ahım şahım olmasa da çıkış parçası olmaya yaraşır bu didaktik şarkının sözlerini illuminati ile bağdaştıranlar olmuş ki alakası yok bence.Şarkı bahane mv şahane özetle.
2.MILK
 Duyduğum an aklıma ilk gelen neşeli hint filmleri oldu.Lakin kalp acısını süt içerek söndürmek metafor olarak bile aklıma yatmadı yani.1. dakikadan sonra ritmin tekdüzeliğinden sıkıldım en başta hoşuma gitmesine rağmen.Bu albümde Teddy Riley parmağı bulunduran 2 şarkıdan biri bu arada diğeri de All Night.
3.Butterfly
Beyaz elbiseli kız barındıran korku filmi soundtracki gibi…Tüylerim diken diken oluyor dinlerken.
4.Rainbow
2 dakika 43 saniye bu şarkı için yeterli değil,psikopata bağlanıp 10 saat bile dinlenebilir.’kongdak’ sözcüğü sinir sistemim tarafından loop a alınıyor her seferinde.Dance crew’ler için on numara şarkı.
5.All night
Bana 90ları hatırlatmasına rağmen sevemedim.
6.Vacance
Karpuz kabuğu denize düştü temalı,cık,beğenmedim.
7.Spit it out
Cıstak cıstak bir sound,itirafına karşılık bulamayan bir genç kızın ızdırabı sözler tam bir kontrast.cık,olmamış bu da.
8.Boom Bang Boom
Açlık oyunlarına yazılmış gibi,zil sesiyle başlamaca,kazanan seçmece filan. Eh.
9.Dracula
Kabul edelim artık Dracula popüler kültüre mal oldu,bu yüzden SHINee’den Jonghyun’un yazdığı yüzeyel mi yüzeyel sözlere saydırmayacağım,alt yapı çok sağlam,kızlar da vokallerde iyi iş çıkarmış demekle yetiniyorum.
10.Summer Lover
Güfte Amber’a ait fekat bir Goodbye Summer değil…
11.Paper Heart
Ta taaa.İşte bu albümde yediğim f(x) golü.ŞAHANE.O nası bi ‘please be gentle’ deyiş Krys.Sözler de EXO-Black pearl,TTS-Twinkle ve f(x)-Electric Shock’un söz yazarının elinden çıkma.

Böylece dört gözle beklediğim bir comebackin daha sonuna geldik.Şimdi gözüm TTS’de zira f(x) ile aynı zamanda yaptılar kayıtları.Ama Taeyeon ve Baekhyun skandalı yüzünden baltalandı mı bilinmez,çok beklemesek bari.






p.s.:bastıramadığım bir isyanım olacak,bu güzelim başlık Krys'in başına videoda sade ve sadece 1 sn görünsün diye mi takıldı?!!! MVdeki en beğendiğim aksesuar da kendisi.Son ana kadar acaba tekrar görür müyüm diye aval aval bekledim.
 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder