8 Temmuz 2014 Salı

Mr.Mr. - Sana borçluyum ta derinden.



Sene 2014.Aylardan Şubat.İçim genel cerrahide stajyer olmanın verdiği ızdırapla dolup taşmakta.Her gün bu zalim mi zalim departman yüzünden dimağımda irreverzibl hasarlar oluşuyor.
Derken beni hayata bağlayan yegane ümitlerimden SNSD comebacki erteleniyor,benim tabi sinirim tepeme çıkıyor haliyle.Yana yakıla teaser da olsa video bekliyorum,iki haftaya ameliyatçı olacağım,mental anlamda berbat vaziyette yana yakıla mv bekliyorum.
Ve image teaser yayınlanıyor.Gözlerim bana oyun mu oynuyor,ne oluyor???Ameliyathane mi orası,valla ameliyathane.Malzeme yıkama evyesine kadar ameliyathane hem de…Ben delirmeyeyim de kim delirsin sevinçten şimdi.Ortama şaşırmaktan ilk 10 izleyişte kızlara bile odaklanamıyorum,bir bakıyorum outfitlerde pembe almış başını gitmiş,pembe deriler fuşya tüller ‘ameliyathane’ ambiyansına hunharca zuhur etmiş sanki stilistliği Tippani cebren ve hile ile ele geçirmiş gibi-tabi öyle bir şey yokJ-.long live pink monster!
Bu gazla mv çıkana kadar idare ediyorum.Günde 2537653476478 kez teaserı izlemezsem huzur yok bana tabi.
MV çıktığı vakit huzura kavuşuyorum nihayetinde.Alıştığımız GG mvlerinden farklı ama yine de çok beğeniyorum,sonuçta hayatımla paralelliği için bile ayıla bayıla izlememi gerektirecek bir iş napayım. çıkarmışlar şarkı da pek leziz zaten.Bonus olarak Soshi oppa kavramını da merhaba diyoruz bu arada,böyle bir tarzın da altından ustalıkla kalkan bir GG var karşımızda.

Albüme sarmayı da ihmal etmiyorum.Her sabah çalar saatimin zil sesi yaptığım  Europa ile uyanıyorum.Yol boyu Wait a Minute dinleyip,hastaneye Mr.Mr. ile giriyorum.Gün içi her boşlukta Soul’e abanıp,gün sonunda hastaneden Goodbye ile çıkıyorum.Albümdeki favori şarkım Goodbye hem günümün en favori anına pek uygun düşüyor.Yorgunluktan bitap, yorgan yastık hayaliyle Back Hug eşliğinde bazı günler durak kaçırarak evime dönüyorum en sonunda. Akşamları da live performansları da izleyerek uyuyakalıyorum.Günlerim bu albümle döngü içinde,genel cerrahinin açtığı onulmaz yaralar yok olmasa da biraz olsun katlanılabilir hale geliyor böylece...
 
4 ay rötarlı oldu ama Mr.Mr.’a minnet borcumu dile getirmeden de olmazdı.2014 yaşanılan pek çok gariplik yüzünden nöronlarımı yakan bir sene oldu şu ana kadar.Bu yılı pek hayırla anamayacağım ilerde ama Mr.Mr. comeback’i taşı gediğine koyuşuyla hiç aklımdan çıkmayacak,orası kesin.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder